poniedziałek, 16 lipca 2012

Roladki z łososiem, fetą i suszonymi pomidorami.

Uwielbiam wędzonego łososia! To fakt, który odkryłam wieki temu, niestety jednak nie dane mi jest zbyt często się o tym przekonywać, bo ceny dobrego łososia potrafią osiągać astronomiczny pułap. Kiedy więc udało mi się dorwać łososia w dobrej cenie, byłam zachwycona i od razu zaczęłam się zastanawiać, co z nim  zrobić. Padło na te roladki. Wyszły naprawdę dobre, więc polecam!

Składniki:
- 250 g wędzonego łososia
- 100 g fety
- 150 g serka kanapkowego ze szczypiorkiem
- słoik suszonych pomidorów
- listki bazylii
- 3 placki tortilli (u mnie szpinakowa)

Serek kanapkowy wymieszać z fetą. Rozłożyć placki tortilli i posmarować serkiem. Ułożyć równo kawałki łososia, pokrojone w paseczki pomidory i liście bazylii. Zwinąć w rulon, pokroić na kawałki. Voila!

2 komentarze:

  1. Pysznie nadziane! Sięgam po jedną i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak robiłam tortille to za każdym razem z tym samym. Od kiedy odwiedzam blogi to znajduję tyle ciekawych inspiracji!:) Łososia uwielbiam:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.