wtorek, 24 kwietnia 2012

Blog obchodzi roczek!

Mój blog obchodzi dzisiaj pierwszą rocznicę swojego istnienia. To niesamowite, że dokładnie rok temu napisałam tu swój pierwszy post i wciąż piszę następne. 
Od 24 kwietnia 2011 roku wypróbowałam, obfotografowałam i zamieściłam 64 przepisy, co daje średnio jeden przepis co 6 dni. Nie jest to być może wynik zawrotny, ale przy moim słomianym zapale do wielu tego typu projektów oraz permanentnym braku czasu wygląda na to, że jeśli o kucharzenie chodzi - jednak mi się chce. Na mój blog wchodzono ponad 39 tysięcy razy. Najwięcej wejść - ponad 5 tysięcy - zanotowałam w styczniu 2012. A najpopularniejsze na blogu przepisy - pieczeń rzymska Nigelli oraz tarta z ciasta francuskiego - łącznie oglądane były ponad 7 tysięcy razy.
Cieszę się, że bloguję. Może nieszczególnie intensywnie, ale jednak. Dzięki temu mam mobilizację do eksperymentowania i okazje do wypróbowywania wielu naprawdę fantastycznych dań - ku ogólnej frajdzie mojej rodziny i przyjaciół. Przekonałam się, że gotowanie jest moją pasją, daje mi dużo satysfakcji i radości. Nie ma dnia, żebym nie weszła na Durszlaka, na którym zawsze znajdę coś, co mnie zachwyci i co zapisuję do wypróbowania - dochowałam się już prawie tysiąca linków z odnośnikami do interesujących przepisów.
Co więcej - blogowanie kulinarne pozwala mi realizować się także fotograficznie. Moje zdjęcia nie są najwyższych lotów, wiele im brakuje, nie umywają się do fotek najlepszych blogerek w branży... Ale robienie zdjęć potrawom to fantastyczna sprawa i mam nadzieję jeszcze wiele się nauczyć w tym temacie.
Dziękuję wszystkim znajomym i nieznajomym, którzy tu bywają i zostawiają komentarze.
I zapraszam do dalszego odwiedzania Kucharzącej Magdy, która z czego jak z czego, ale z kucharzenia nie zrezygnuje na pewno!

1 komentarz:

  1. Gratuluje wytrwania do pierwszej rocznicy ;) Zdjęcia są naprawdę apetyczne :)

    Też mam nadzieje że mój blog wytrwa :P
    Różowe paski z nawigacji nachodzą na pole do wpisywania kapczy :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.