środa, 14 stycznia 2015

Bananowo-kawowy shake śniadaniowy

Nie przepadam za dużymi śniadaniami. Zazwyczaj o poranku wcale nie mam ochoty jeść, więc najchętniej ominęłabym ten posiłek całkowicie. Staram się jednak tego nie robić, bo wiem, że nie jest to zdrowe. W związku z tym często ratuję się koktajlami wszelkiego rodzaju. Jeśli nie macie pomysłu na szybkie i pożywne śniadanie, to myślę, że możecie z powodzeniem wypróbować ten. Daje niezłego kopa energii na dobre kilka godzin!

Składniki:
- 1 banan
- 200 ml mleka
- 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
- 2 łyżeczki brązowego cukru lub miodu
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- 2-3 kostki lodu.

Wszystkie składniki wrzucić do blendera i zmiksować na koktajl.

4 komentarze:

  1. Świetny shake, zamiast kawy lub deseru. Mam pytanko czy dechy to tło czy drewno? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poprosze!
    Zamiast ttzeciej kawy, ktora wlasnie dopijam...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny.... nie przyszło mi do głowy, zeby sobie walnąć taki szejk na śniadanie... toż to złoty pomysł!!!!
    babeczko, jaka jam szczęśliwa!!!!

    :DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. super alternatywa dla kawy i przy okazji jaka pożywna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.