środa, 7 stycznia 2015

Koktajl truskawkowo-kokosowy

Znalazłam w zamrażarce paczkę truskawek. Pomyślałam, że to świetna okazja do przywołania odrobiny lata w środku paskudnej, mroźnej zimy (jak ja nie lubię zimy!). W szafce znalazłam też zapomnianą puszkę mleka kokosowego i już wiedziałam, co zrobię. Koktajl! Pyszny, pożywny, pachnący latem. Idealny.
W tym przepisie wykorzystuję mleko z puszki, ale wkrótce wrzucę na bloga przepis na domowe mleko zrobione z wiórków.

Składniki:
- 300 g truskawek
- 1/2 banana
- 200 ml mleka kokosowego
- 100 ml mleka
- 2 łyżeczki soku z cytryny
- 1 łyżka cukru

Wszystkie składniki wrzucić do dzbanka blendera i zmiksować, aż powstanie gładki koktajl. Zamiast cukru można użyć miodu.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.