niedziela, 9 sierpnia 2015

Oreo Shake

Upał. Z nieba nieprzerwanie leje się straszliwy żar i nie mam już pojęcia, jak sobie z nim radzić. Zamknę okna - zaduch. Otworzę - gorąc. Oszaleć można.
W ramach walki z upałem zrobiłam sobie i moim przyjaciołom to cudo. Pyszny, czekoladowy shake Oreo. Nie jestem wielką fanką tych ciasteczek, ale w takim wydaniu - ojej, jakie to dobre! Jak w przypadku wszystkich koktajli, przepis jest bajecznie prosty. Będziecie zachwyceni. :-)

Składniki (na jednego dużego shake'a):
- 1 szklanka zimnego mleka
- 2 duże gałki lodów śmietankowych
- 6 ciasteczek Oreo
- bita śmietana
- sos czekoladowy

Mleko, lody i ciasteczka Oreo wrzucić do blendera i zmiksować na gładki koktajl - ok. 2 minut.
Wlać do szklanki, wierzch udekorować bitą śmietaną i polać odrobiną sosu czekoladowego. Można przybrać ciasteczkiem, żeby goście wiedzieli, co piją. :-)
Smacznego!

4 komentarze:

  1. Po pierwsze, to BAJECZNE ZDJĘCIA. Samo patrzenie sprawia przyjemność, a co dopiero delektowanie się shake'm :3

    Pozdrawiam,
    http://healthy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za rozpusta! Coś czuję, że byłabym zachwycona jego smakiem :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro lezę do sklepu po oreo i bita smietane :))))))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.