sobota, 10 października 2015

Włoska sałatka makaronowa

Jestem pracoholiczką. Bardzo lubię swoją pracę i nie ukrywam tego. Ponieważ poświęcam jej sporo czasu, mam go coraz mniej na kucharzenie. Jednak wcale mi to nie przeszkadza. Dlaczego?
Ponieważ dobra kuchnia wcale nie oznacza spędzania przy garach połowy dnia. Przykładem pysznego dania gotowego w zaledwie 20 minut jest ta oto włoska sałatka makaronowa, która świetnie sprawdzi się jako lunch do zabrania do pracy.
Ja byłam nią zachwycona, więc liczę, że i Wy będziecie!

Składniki:
- 250 makaronu świderki
- 2 garście rukoli
- 5 pomidorków suszonych
- 150 g pancetty
- 1 łyżka pestek dyni
- 1 łyżka sezamu
- 1 łyżka orzeszków pinii
- 50 g parmezanu
- 2 łyżki oliwy z pomidorów
- 1 łyżka octu winnego
- 1 łyżka oregano
- sól, pieprz do smaku

1 komentarz:

  1. lubię takie kolorowe i zdrowe sałatki :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.