piątek, 21 grudnia 2012

Moje przepisy w magazynie Lounge

Ostatnio spełniło się jedno z moich marzeń. Dzięki koleżance z czasów studenckich (autorce fantastycznego bloga www.dania-kontra-ania.blogspot.com - raz jeszcze dziękuję, Aniu!) moje przepisy zostały wydrukowane. I to nie na domowej drukarce. ;-) Ukazały się na łamach bezpłatnego, ekskluzywnego magazynu lifestylowego Lounge i dzięki temu zostały puszczone w Polskę, gdzie ma je okazję zobaczyć naprawdę duuuużo osób - nakład magazynu to 7 tysięcy, a kolportaż obejmuje Kraków, Katowice i Warszawę. Jestem strasznie dumna z tego faktu, a jeszcze bardziej z tego, że być może będzie to stała współpraca. To dopiero coś!
Tematem numeru grudniowego były wyprzedaże. Postanowiłam zatem wejść do sklepu, zobaczyć, co przecenionego uda mi się kupić, a potem spróbować wyczarować z tego coś smacznego. I chyba nawet mi się to udało, co może potwierdzić moja przyjaciółka, która pomagała mi pichcić (najlepsza asystentka kucharza, jaką mogłabym sobie wyobrazić). Zapraszam zatem do przejrzenia moich przepisów na stronach magazynu Lounge, a także ich wypróbowania. Szczególnie polecam makaron z pikantnym sosem z avocado - to danie powtórzę na pewno, i to już wkrótce!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.