poniedziałek, 23 maja 2011

Szparagi z sosem majonezowo-pomidorowym.

Sezon na szparagi trwa w najlepsze, więc po prostu nie wypadało nie załapać się na pęczek. Kupiłam, ugotowałam i zjadłam ze smacznym, nieskomplikowanym sosem. I przekonałam się, że koneserką szparagów to ja chyba nie zostanę. Nie szaleję za nimi, chociaż muszę przyznać, że z pikantnym sosem majonezowym były całkiem w porządku.

Składniki:
- pęk szparagów białych
- 3 łyżki majonezu
- 2 łyżki przecieru pomidorowego
- kolorowy pieprz
- łyżeczka sosu sojowego
- szczypta ziół prowansalskich

Szparagi umyć, obrać, odciąć stwardniałe końce. Gotować w wodzie z łyżką soli, łyżką cukru i odrobiną soku z cytryny około 10-15 minut - do miękkości. Przygotować sos, mieszając ze sobą wszystkie składniki. Szparagi można podawać z sałatką (u mnie rukola i pomidorki koktajlowe).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.