poniedziałek, 30 września 2013

Oreo Brownie

Od kilku dni miałam ochotę na coś ekstremalnie czekoladowego. Tak już miewam; mam wrażenie, że taka chętka przychodzi mi regularnie co miesiąc - if you know what I mean. ;-) 
Pewnym zachciankom nie wypada się opierać. Tak po prostu - trzeba im folgować. Więc dziś sobie pofolgowałam pysznym brownie z Oreo. Przepis znalazłam na blogu Marta Gotuje i bardzo za niego dziękuję. Wszyscy degustujący (łącznie 4 osoby) byli nim zachwyceni!

Składniki:
- 165 g masła
- 180 g gorzkiej czekolady
- 4 jajka
- 175 g brązowego cukru
- 4 łyżki mąki
- szczypta soli
- 8 ciasteczek Oreo

Piekarnik nastawić na 170 stopni.
Pokrojone w kostkę masło i połamaną czekoladę rozpuścić w rondelku, przez cały czas mieszając. Jajka ubić z cukrem, aż masa będzie jasna, jednolita i puszysta. Następnie powoli dodawać czekoladę z masłem i zmiksować. Na koniec do masy wmieszać mąkę i szczyptę soli.
Ciasto wylać do wyłożonej papierem do pieczenia formy o wymiarach 21x21 cm. Posypać pokruszonymi ciasteczkami Oreo. Piec ok. 30-35 minut.

7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcia! To brownie musi być pyszne i porywam kawałek ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie wspaniałości od samego rana:D nie znasz litości;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie wyglądają! co prawda, nie cierpię oreo, ale brownie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne ujęcia! Brownie w tym wydaniu zapowiada się przepysznie :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Malwinna

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna skradam się, żeby połączyć brownie z oreo - to musi myć pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oreo, wiec jak tylko znajdę chwile to wypróbuję, bo wygląda tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.