niedziela, 24 kwietnia 2011

Parę słów wstępu

Od bardzo, bardzo dawna zastanawiałam się nad założeniem własnego bloga kulinarnego. Nie dlatego, że jestem jakąś nie wiadomo jak wspaniałą kucharką, a cały świat powinien się moim kucharzeniem zachwycać - niestety, do kucharskiej doskonałości jeszcze szmat drogi przede mną (co nie oznacza, że nie zamierzam tej drogi przejść, bo zamierzam i kiedyś osiągnę perfekcję!). Lubię gotować i piec - to drugie nawet bardziej - ale w tej chwili robię to tak sobie ot, bo czasami mam ochotę i już. Bez "napinki" i wielkich ambicji na kulinarny blog z prawdziwego zdarzenia. Chcę mieć po prostu miejsce, gdzie mogłabym składować wypróbowane przeze mnie receptury oraz zdjęcia stworzonych przeze mnie potraw - dla siebie i dla moich znajomych, z którymi od czasu do czasu dzielę się przepisami. A także dla wszystkich tych, którym zdarzy się tu pojawić i którym moje doświadczenia mogą się przydać.
Niniejszym witam na blogu, z którego dowiecie się, jak Magda Kucharzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.