wtorek, 2 października 2012

Aromatyczna nagroda od Royal Brand


Muszę przyznać, że jestem zaskoczona. Nawet bardzo. Od kiedy tylko pamiętam, cierpię na chroniczny, nieuleczalny słomiany zapał. Zabieram się za coś, przez chwilę sprawia mi to wielką frajdę, a później nagle ni stąd, ni zowąd - nudzi mi się. Wiele projektów już w ten sposób porzuciłam, oj wiele!
Tymczasem blogowanie kulinarne podoba mi się stale i niezmiennie, i nie wygląda na to, żeby wkrótce miało mi się znudzić. Uwielbiam gotować, uwielbiam robić zdjęcia, uwielbiam czytać i wypróbowywać Wasze przepisy. I zapewne będę to wszystko robić jeszcze przez długi czas.
Zwłaszcza, że ostatnio moje wysiłki zostały docenione podczas akcji, w której główną rolę odgrywały maliny. Właśnie za udział w tej akcji zostałam nagrodzona wspaniałą paczką przypraw od firmy Royal Brand, której produkty już od jakiegoś czasu miałam na oku (zwłaszcza ich mieszanki do potraw kuchni indyjskiej).
Paczka naprawdę mnie zaskoczyła - mieszanki i przyprawy, które otrzymałam, są naprawdę świetne! Szczególnie ucieszyły mnie papryka i chilli w płatkach, bo zawsze chciałam je w swojej kuchni mieć. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła pochwalić się kilkoma przepisami z wykorzystaniem produktów Royal Brand, wykorzystując okazję do ich obiektywnego zrecenzowania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ZDJĘCIA I TEKSTY MOJEGO AUTORSTWA - CHYBA, ŻE ZAZNACZONO INACZEJ. LINKUJ, JEŚLI KORZYSTASZ. Obsługiwane przez usługę Blogger.